Followers

Sponsored By

Wednesday, June 27, 2012

Ustazah guna ringtone lagu rock?xpatuuut

Jangn salah sangka dgn saya.saya hnya manusia biasa..saya pun melakukn kesilpn..tp yg pasti..ini bkn kesalhn saya..saya bru tanya pd ustazah zila ttg hukum menggunakan ringtone ayat quran dan yg seumpama dgnnya..ternyata fatwa dr unuversiti alazhar yg menghrm kn penggunaannya.dlm nada bergurau..sy nyatakan..KLU MCM TU..SY NAK GUNA RINGTONE LAGU ROCK LAH.BUNYI DALAM TNDAS PUN XPE.tiba tiba hp berbunyi..tak tahu hp sape.ringtonenye berlagu OH..GILA HARTA..GILA KUASA..sungguh rock lgu itu..lagu Wings..tp hp sape?dengar punye dgr..almk...hp saya..malunye nak jwb..tp satu lab da bising ni..ustaz ustazah sume da tgok..dgn berat hati sy jwb juga..mka..FUYYOO..USTAZAH GUNA,RINGTONE ROCK LA..rikazz la ni..huhuhu


2 comments:

Kehadiran harta hidupku

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

SIGN JANGAN TAK SIGN