Selama ni aku di tag org je..tetiba dapat idea buat tag sendiri.Tag zaman kecik kecik..so mula mula..nyatakan perkara2 dibawah:
Nama penuh : Nur Nhazzla
Tarikh laher : 4 February 1983
Tempat lahir : Johor Bahru Johor
Tempat anda dibesarkan : Johor
Soalan2nya ialah
1.Siapakah nama kawan rapat anda sewaktu kecil?
Kalau kat kg atuk Angah, my cousin..Kat umah.. Manja...nama betul Nurul Huda
2. Apakah permainan masa kecil yang anda ingat?
Teng teng-rounders-main kawin kawin(atok marah sangat main ni)-belon acar-pondok pondok-masak2-sorong sorong..
3.Kalau anda bergaduh dengan kawan anda..apakah kata kata yang anda nyatakan pada mereka?
Tak kawan ye sudah..namamu dolah..tetekmu terbelah..sambil jelir jelir lidah
4.Di kawasan manakah yang menjadi tempat faveret anda bermain?
Kat dalam semak samun-kebun getah..
5.Apakah cita cita anda masa kecil?
Nak jadi askar macam ayah
6.Apakah kartun atau rancangan tv yang anda gemari dan masih ingat sampai sekarang?
Blue blink(Siap ponteng sekolah nak tgok ending kartun ni)..Suria baja hitam..Heman..Chipsmunks..Bear yang ada power matahari lah bulan lah..apatah..Alice in wonderland..Bananas in pyjamas..Sesame street..
7.Makanan ringan apakah yang akan anda borong di kedai?
Tam tam...cloud nine..
8.Nyatakan seorang rakan zaman kanak kanak anda yang anda teringin sangat nak jumpa sekarang..
Teringin sangat nak jumpa Mohd Faisal Al Haq bin Mohd Nor.Kat mana yer dia skang..rinduu sangat
9.Apakah gelaran anda masa kecik?
adik nazla..yg jahat pggil gagak..sbb ku itam
10.nyatakan seberapa banyak rakan bloger anda yg anda ingin tau zaman kanak kanaknya..
kart
lina fia
dira
ina alisha
Shima Pu3
Atul
Jun Imran
Mama Uzma
Dengan jawapan rakan rakan yang lain kita akan melihat diversity in unity..hehehe
Followers
Sponsored By
Showing posts with label tag. Show all posts
Showing posts with label tag. Show all posts
Monday, July 27, 2009
Sunday, July 19, 2009
cilok dari ibu alisha
Rules: Here’s are chance to see how well you really know your husband. Cut, paste and fill in the answers, then shoot, you know what to do. The real challenge is to send it to your husband/boyfriend/lover to see how right you really are..
Adakah ku berjaya menjawab tag ini dengan jayanya?ku akan suruh B check nanti..wahahaha..
1. He’s sitting in front of the TV, what is on the screen?
Wonderpets..dah tua bangka pun suka tgok kartun ni.huaaa
2. You’re out to eat; what kind of dressing does he get on his salad?
entah lah..jarang bersalad salad ni..tapi yg kat umah tu ada thousand island..dia suka sangat
3. What’s one food he doesn’t like?
Laksa...laksa penang
4. You go out to eat and have a drink. What does he order?
Teh halia//ayakss...ku sungguh tidak suka minuman berhalia
5. Where did he go to high school?
Sekolah Menengah Jenjarom jek...
6. What size shoes does he wear?
9 maa..kaki gajah ku kata..skang rikazz sudah mengikut tapak kaki gajahnya itu
7. If he was to collect anything, what would it be?
Syiling..skang dia dah ada 3bijik tabung syiling..segala syiling ku turut dikutipnya...marah ni!!
8. What is his favorite type of sandwich?
telur
9. What would this person eat every day if he could?
Sotong masak kicap berempah..kicap kicap..takde benda lain nak makan
10. What is his favorite cereal?
Nestum
11. What would he never wear?
T-shirt atau kemeja yang designnya ada bunga..sikit pun dia alergy oo..dia kata ingat B ni mat bunga ke macam adik?(Adik aku no 2)hahahah
12. What is his favorite sports team?
Barcelona..betul ke ni?
13. Who did he vote for?
Takde vote vote..dia kata maless..
14. Who is his best friend?
Ikmal mr bean
15. What is something you do that he wishes you wouldn’t do?
Malas membasuh pinggan
16. What is his heritage?
Kening gelap..yang lain takde yg dia inherit family dia pun
17. What is his favourite colour?
Biruuu
18. What is his habit?
Merokok..bilalah nak insaf
19. What is he proud of?
Badan dia masa zaman dulu..dia kata kegilaan wanita..tapi aku kata wanita gila je yg minat badan tu..bukan aku ek
20. Lastly, do you think he will read this? Tak lah..dia tak tau pasal blog ni..tapi akan ku susruh dia baca sbb nak check btol ke tak
Adakah ku berjaya menjawab tag ini dengan jayanya?ku akan suruh B check nanti..wahahaha..
1. He’s sitting in front of the TV, what is on the screen?
Wonderpets..dah tua bangka pun suka tgok kartun ni.huaaa
2. You’re out to eat; what kind of dressing does he get on his salad?
entah lah..jarang bersalad salad ni..tapi yg kat umah tu ada thousand island..dia suka sangat
3. What’s one food he doesn’t like?
Laksa...laksa penang
4. You go out to eat and have a drink. What does he order?
Teh halia//ayakss...ku sungguh tidak suka minuman berhalia
5. Where did he go to high school?
Sekolah Menengah Jenjarom jek...
6. What size shoes does he wear?
9 maa..kaki gajah ku kata..skang rikazz sudah mengikut tapak kaki gajahnya itu
7. If he was to collect anything, what would it be?
Syiling..skang dia dah ada 3bijik tabung syiling..segala syiling ku turut dikutipnya...marah ni!!
8. What is his favorite type of sandwich?
telur
9. What would this person eat every day if he could?
Sotong masak kicap berempah..kicap kicap..takde benda lain nak makan
10. What is his favorite cereal?
Nestum
11. What would he never wear?
T-shirt atau kemeja yang designnya ada bunga..sikit pun dia alergy oo..dia kata ingat B ni mat bunga ke macam adik?(Adik aku no 2)hahahah
12. What is his favorite sports team?
Barcelona..betul ke ni?
13. Who did he vote for?
Takde vote vote..dia kata maless..
14. Who is his best friend?
Ikmal mr bean
15. What is something you do that he wishes you wouldn’t do?
Malas membasuh pinggan
16. What is his heritage?
Kening gelap..yang lain takde yg dia inherit family dia pun
17. What is his favourite colour?
Biruuu
18. What is his habit?
Merokok..bilalah nak insaf
19. What is he proud of?
Badan dia masa zaman dulu..dia kata kegilaan wanita..tapi aku kata wanita gila je yg minat badan tu..bukan aku ek
20. Lastly, do you think he will read this? Tak lah..dia tak tau pasal blog ni..tapi akan ku susruh dia baca sbb nak check btol ke tak
Saturday, July 11, 2009
Tag dari kart n Dira
FOUR NAMES THAT PEOPLES CALL YOU:
1. kaklong n adik nazla- family
2. sayang- my B
3.naz, nazla, nala - frenzz
4.Ustazah Nazzz- murid2ku
FOUR MOST IMPORTANT DATES IN YOUR LIFE:
1. 4 february - besday ku
2.28 december - hari pernikahanku
3. 11 january - rikazz laher
4. 8 april - besday B
FOUR THINGS YOU’VE DONE IN THE LAST 30 MINUTES:
1. makan ice cream cornetto
2. lipat kain
3. susukan rikazz
4. mintak laptop dr nadia
FOUR WAYS TO BE HAPPY:
1. menyanyi kuat kuat
2. main ngan rikazz n cium cium dia
3. jalan-jalan dengan B
4. call emak
FOUR GIFTS YOU WOULD LIKE TO RECEIVE:
1. bunga tulip
2. umah semi d pun jadilah
3. emasss
4. dapat anugerah khidmat cemerlang dr boss
FOUR OF YOUR FAVORITE HOBBIES:
1. tido..
2. masak..
3. surf tenet
4.nyanyi
FOUR PLACES YOU WANT TO GO FOR VACATION:
1. Mediterranian-cari tulip
2. Bukit fraser
3.Tempat-tempat sejarah
4. Jordan
YOUR FAVORITE DRINKS:
1. Teh ais
2. Pepsi
3. Ribena
4. Mango
FOUR THINGS ALWAYS FOUND IN YOUR ROOM:
1. pampers rikazz
2. toiletries rikazz
3. iron
4. bedak bedakku
FOUR FAVORITE COLORS:
1. Biru
2. Merah
3. Purple
4. Hijau
TOP FOUR HANGOUTS:
1. Sunway pyramid
2. Simple cafe shah alam -char kuew tiow dia sedap giler
3. Western food corner Klang
4. Uptown shah alam
TOP FOUR YOU LOVE SO MUCH :
1. emak
2. B
3. Rikazz
4.Mek Ema
TOP FOUR “THINGS” SPECIAL TO YOU:
1. hp...sangat penting..boleh meraung tak berlagu klu jadi sesuatu kat hp
2. purse..di situlah terletaknya duit yang tak brapa nak banyak tu
3. kasut..kalau takde kasut habislah diriku
4. kereta..aku yg bayar tiap tiap bulan
TOP FOUR REASONS WHY YOU ANSWERED THIS SURVEY:
1. atas permintaan kart n dira
2. nak rehat sebelum buat keje
3. suka nak tulis
4. tak tau
1. kaklong n adik nazla- family
2. sayang- my B
3.naz, nazla, nala - frenzz
4.Ustazah Nazzz- murid2ku
FOUR MOST IMPORTANT DATES IN YOUR LIFE:
1. 4 february - besday ku
2.28 december - hari pernikahanku
3. 11 january - rikazz laher
4. 8 april - besday B
FOUR THINGS YOU’VE DONE IN THE LAST 30 MINUTES:
1. makan ice cream cornetto
2. lipat kain
3. susukan rikazz
4. mintak laptop dr nadia
FOUR WAYS TO BE HAPPY:
1. menyanyi kuat kuat
2. main ngan rikazz n cium cium dia
3. jalan-jalan dengan B
4. call emak
FOUR GIFTS YOU WOULD LIKE TO RECEIVE:
1. bunga tulip
2. umah semi d pun jadilah
3. emasss
4. dapat anugerah khidmat cemerlang dr boss
FOUR OF YOUR FAVORITE HOBBIES:
1. tido..
2. masak..
3. surf tenet
4.nyanyi
FOUR PLACES YOU WANT TO GO FOR VACATION:
1. Mediterranian-cari tulip
2. Bukit fraser
3.Tempat-tempat sejarah
4. Jordan
YOUR FAVORITE DRINKS:
1. Teh ais
2. Pepsi
3. Ribena
4. Mango
FOUR THINGS ALWAYS FOUND IN YOUR ROOM:
1. pampers rikazz
2. toiletries rikazz
3. iron
4. bedak bedakku
FOUR FAVORITE COLORS:
1. Biru
2. Merah
3. Purple
4. Hijau
TOP FOUR HANGOUTS:
1. Sunway pyramid
2. Simple cafe shah alam -char kuew tiow dia sedap giler
3. Western food corner Klang
4. Uptown shah alam
TOP FOUR YOU LOVE SO MUCH :
1. emak
2. B
3. Rikazz
4.Mek Ema
TOP FOUR “THINGS” SPECIAL TO YOU:
1. hp...sangat penting..boleh meraung tak berlagu klu jadi sesuatu kat hp
2. purse..di situlah terletaknya duit yang tak brapa nak banyak tu
3. kasut..kalau takde kasut habislah diriku
4. kereta..aku yg bayar tiap tiap bulan
TOP FOUR REASONS WHY YOU ANSWERED THIS SURVEY:
1. atas permintaan kart n dira
2. nak rehat sebelum buat keje
3. suka nak tulis
4. tak tau
Tag diri sendiri
Bila baca tag kat blog wanie..mcm best je tagged ni..aku pun ciplak lah untuk diri sendiri..boleh kan
1. Anda sudah mempunyai berapa orang anak & nyatakan Girl or Boy?
Only one..
2. Bila perancangan anda untuk menambah anak?
Sebenarnya ikutkan nak setahun 2.Disebabkan Rikazz laher awl jan..boleh bg rikazz adik bln 12 kan..tapi sbb czer..hajat itu diketepikan..namun masih bersemangat nak tambah zuriat dan naz mengambil keputusan mula mengandung bln 9 taun depan..jadi bila Rikazz dpt adik dia dah 2thn lebih..abah rikazz tak kisah..dia suka ada baby cepat..doakan aku yer
3. Nyatakan nama anak anda & ape makna nama anak anda dalam islam?
Nama putera sulungku ialah RIKAZZ QALBY MUNTASYEE BIN MUHAMAD RIZAL.sebenarnya nama ARAB..Maksudnya
RIKAZZ- harta yang tertanam di dalam perut bumi.=harta karun lah tu
QALBY-hatiku
MUNTASYEE-insan yang memiliki segala kebahagiaan di dunia ini.
4. Siapakah yang memberikan nama anak anda?
aku ler yg bagi kan..abah rikazz ok jer..
5. Dari mana tercetus idea memberikan nama anak anda?
Aku memang rajin kumpul n gabung nama dari dulu lagi..masa zaman sekolah..sepupu sepapat n kawan-kawan ramai yg mendapatkan khidmat nasihat aku tntg nama memandangkan aku ni pengkhususan dlm bahasa arab n sastera arab..so maknanya lebih mendalam ler ek..aku cari dlm kamus arab - arab sendiri sbb puas hati..maknanya mendalam n tepat..klu dlm buku ni banyak dia modify sampai kdg tu mmg bkn maknanya langsung..
R-semua anak lelaki ku akan dimulakan dengan R sbb abahnya R-Rizal..klu gurl N sbb aku N-Nhazzla..yg lain aku ikut bila aku rasa sedap.hehehe
Dulu last minute nak tuko nama RIKAZZ NUFAYL MUNTASYEE..oma rikazz kata biar yg lama..
6.Sekiranya anda dikurniakan seorang lagi cahaya mata...apakah nama yang akan anda beri?
Kalau lelaki RIYASH NUFAYL MUTAFAWWIQ
6.Sekiranya anda dikurniakan seorang lagi cahaya mata...apakah nama yang akan anda beri?
Kalau lelaki RIYASH NUFAYL MUTAFAWWIQ
Kalau pempuan NUBLAA RIFQAH QISHRAH
7. Bagi yang sudah mempunyai anak lebih dari seorang...nyatakan berapa jarak beza umur anak anda?
TARAK
8. Untuk kelahiran anak anda yang akan datang....anda nak girl @ boy? nyatakan sebabnyer?
7. Bagi yang sudah mempunyai anak lebih dari seorang...nyatakan berapa jarak beza umur anak anda?
TARAK
8. Untuk kelahiran anak anda yang akan datang....anda nak girl @ boy? nyatakan sebabnyer?
Dulu mmg nak anak pempuan tapi skang mcm best anak lelaki..jd nak boy supaya rikazz ada kawan..klu gurl mesti dia g cari kwn kat luar
9. Ape ciri2 persamaan anda & anak anda?
9. Ape ciri2 persamaan anda & anak anda?
Aku rasa hidung kot..n bentuk muka..sbb kulitku ngan rikazz totally different..uwa!!!
10. Upload gambar anak anda untuk tontotan semua rakan blogger.

wokeh!
Wednesday, July 8, 2009
Tag dari Kart
Sorry kart..dah lama baca tapi terjawab lagi tag ni..thanks kerana mengingati kakakmu yang selalu comel ini.kikiki..mari kita jawab sama-sama...
1. The rules of the game get posted at the beginning
2. Each player answers the questions about themselves
3. At the end of the post the player then tags 5 people and posts their names, then goes to their blogs and leaves a comment, letting them know they got tagged and to ask them to play and read your blog
Starting time : 11.25pm 8julai2009
Name : Nur Nhazzla @ Naz
Shoe size : 7 @ 8
height: 160 cm = 1.6 meter
Where do you live : taman sri sentosa kuala lumpur
Have you ever been on a plane : Tak pernah..tunggu g KK ujung taun nanti
Swam in the ocean : masa zaman kecik-kecik..zaman remaja n latest masa kat maktab sbb pogram BIG
Fallen asleep at school : HEHEHE..masa sekolah menengah memang rajin..siap tido masa spm woo..mujur subjek tu ku dapat ilham dlm tido so dpt gak A1
Broken someone’s heart : kALAU bab bercinta ni pernah sangat..ada dua org..sorang BAD.namanya..la ni anak dia sebaya ngan rikazz..cinta ku dihalang oleh orang tuaku..2nd IJAM..org kedah..cintaku telah dipendam lama tapi dia lambat bertindak..abah rikazz dah bertindak dulu..so gud byeee
Fell off your chair : oh..tidak pernah..
Sat by the phone all night waiting for someone to call : hehehe..tunggu abah rikazz kol pagi pagi buta..sanggup bersengkang mata takut tak dengar kan..
Saved e-mails : masa tengah asyik masyuk melayan emel ijam..sampai hari ni ada lagi kat yahoo email tu
What is your room like : sepah sikit sbb ada abah rikazz yang suka sepah..
What’s right beside you: ketas A4 sbb baru pas print out maklumat untuk interview
What is the last thing you ate : buah prune Nadia my cousin bawak dari kolej dia.dah habis dah nadia..
Ever had…Chicken pox: pernah..masa sekolah rendah
Sore throat : dulu selalu lah..sampai bisu
Stitches : first time tahun ni..masa czer rikazz nak kuar lah
Broken nose : x pernah..he3..
Do you Believe in love at first sight : eh ..percaya..sbb abah rikazz jatuh cinta pandang pertama ngan aku.wahahaha..dia kata mukaku kelabu asap tapi manis..
Like picnics :tak minat sangat lah
The last person you danced with : dengan cikgu cikgu seangkatan masa hari guru..joget bunyi gitar
Last made you smile : muntasyee jilat nestum..org nak suap dia g jilat..dah mcm miow
You last yelled at :murid-murid drjh 3..sbb bergado
Today did you…Talk to someone you like : rikazz
Kissed anyone : abah rikazz n rikazz
Get sick : jarang...
Talk to an ex : dah lm dah..citer pasal ank ank sbb ank kami lhr hari yg sama..11 jan
Miss someone : kwn kwn uia
Who do you really hate: AMIN B org giler..psiko..tak pernh aku benci org kecuali dia
Do you like your hand-writing : biasa biasa jer
Are your toe nails painted :tak
Whose bed other than yours would you rather sleep in : no one sbb x selesa klau tdo
What color shirt are you wearing now : putih + ijo
Are you a friendly person : klu dah knl...
Do you have any pets : dulu..miow
Do you sleep with the TV on : tak..klu abah rikazz sellu
What are you doing right now : menaip lah smbil2 pegang rikazz
Can you handle the truth : can
Are you closer to your mother or father : emak
Do you eat healthy : nope..i like fast food..
Do you still have pictures of you & your ex : bnyk....
If you’re having a bad day, who are you most likely to go to : mak
Are you loud or quiet most of the time : bnyk mulut ar..kan cikguuu
Are you confident : no..
5 of my bad habits :
1. mls basuh pggn
2. yang lain baik baik belaka
3.
4.
5.
5 people tag :
1. lina mama fia
2. hanna mama khayra
3. ina ibu alisha
4. ina mama faris
5. azryna mama dhaniya
1. The rules of the game get posted at the beginning
2. Each player answers the questions about themselves
3. At the end of the post the player then tags 5 people and posts their names, then goes to their blogs and leaves a comment, letting them know they got tagged and to ask them to play and read your blog
Starting time : 11.25pm 8julai2009
Name : Nur Nhazzla @ Naz
Shoe size : 7 @ 8
height: 160 cm = 1.6 meter
Where do you live : taman sri sentosa kuala lumpur
Have you ever been on a plane : Tak pernah..tunggu g KK ujung taun nanti
Swam in the ocean : masa zaman kecik-kecik..zaman remaja n latest masa kat maktab sbb pogram BIG
Fallen asleep at school : HEHEHE..masa sekolah menengah memang rajin..siap tido masa spm woo..mujur subjek tu ku dapat ilham dlm tido so dpt gak A1
Broken someone’s heart : kALAU bab bercinta ni pernah sangat..ada dua org..sorang BAD.namanya..la ni anak dia sebaya ngan rikazz..cinta ku dihalang oleh orang tuaku..2nd IJAM..org kedah..cintaku telah dipendam lama tapi dia lambat bertindak..abah rikazz dah bertindak dulu..so gud byeee
Fell off your chair : oh..tidak pernah..
Sat by the phone all night waiting for someone to call : hehehe..tunggu abah rikazz kol pagi pagi buta..sanggup bersengkang mata takut tak dengar kan..
Saved e-mails : masa tengah asyik masyuk melayan emel ijam..sampai hari ni ada lagi kat yahoo email tu
What is your room like : sepah sikit sbb ada abah rikazz yang suka sepah..
What’s right beside you: ketas A4 sbb baru pas print out maklumat untuk interview
What is the last thing you ate : buah prune Nadia my cousin bawak dari kolej dia.dah habis dah nadia..
Ever had…Chicken pox: pernah..masa sekolah rendah
Sore throat : dulu selalu lah..sampai bisu
Stitches : first time tahun ni..masa czer rikazz nak kuar lah
Broken nose : x pernah..he3..
Do you Believe in love at first sight : eh ..percaya..sbb abah rikazz jatuh cinta pandang pertama ngan aku.wahahaha..dia kata mukaku kelabu asap tapi manis..
Like picnics :tak minat sangat lah
The last person you danced with : dengan cikgu cikgu seangkatan masa hari guru..joget bunyi gitar
Last made you smile : muntasyee jilat nestum..org nak suap dia g jilat..dah mcm miow
You last yelled at :murid-murid drjh 3..sbb bergado
Today did you…Talk to someone you like : rikazz
Kissed anyone : abah rikazz n rikazz
Get sick : jarang...
Talk to an ex : dah lm dah..citer pasal ank ank sbb ank kami lhr hari yg sama..11 jan
Miss someone : kwn kwn uia
Who do you really hate: AMIN B org giler..psiko..tak pernh aku benci org kecuali dia
Do you like your hand-writing : biasa biasa jer
Are your toe nails painted :tak
Whose bed other than yours would you rather sleep in : no one sbb x selesa klau tdo
What color shirt are you wearing now : putih + ijo
Are you a friendly person : klu dah knl...
Do you have any pets : dulu..miow
Do you sleep with the TV on : tak..klu abah rikazz sellu
What are you doing right now : menaip lah smbil2 pegang rikazz
Can you handle the truth : can
Are you closer to your mother or father : emak
Do you eat healthy : nope..i like fast food..
Do you still have pictures of you & your ex : bnyk....
If you’re having a bad day, who are you most likely to go to : mak
Are you loud or quiet most of the time : bnyk mulut ar..kan cikguuu
Are you confident : no..
5 of my bad habits :
1. mls basuh pggn
2. yang lain baik baik belaka
3.
4.
5.
5 people tag :
1. lina mama fia
2. hanna mama khayra
3. ina ibu alisha
4. ina mama faris
5. azryna mama dhaniya
Saturday, June 13, 2009
Tag ini aku ciplak dari sapa tah..sebelum orang tag aku biar aku jawab dulu.hahahaha
1. Bekas kekasih saya adalah..
Amin B..MENYAMPAH BILA INGAT DIA
2. Saya sedang mendengar...
bunYi ekon di luar bilik
3. Mungkin saya patut..
Pergi masak sbb dah pukul 1
4. Saya suka...
kucing n shopping baju rikazz
5. Sahabat-sahabat saya...
insan yang mengenali dan memahami saya
6. Saya tak paham...
kenapa ada orang yang dengki kat saya ni sbb saya bukan cantik mcm model pun
7. Saya kehilangan..
kucing saya Namanya LOVELY sbb adik yang buang
8. Ramai yang berkata..
Suara saya merdu n sedap didengar..Sapa nak dengar?
9. Cinta itu adalah...
Menunjukkan rasa kasih pada seseorang yang sanggup sehidup semati dengan kita
10. Di suatu tempat, seseorang sedang...
marah saya dan masih tidak mahu berbaik dengan saya
12. Saya akan cuba...
untuk menggembirakan hati insan yang saya sayangi
13. Ayat SELAMANYA membawa maksud..
Abadi
14. Telefon bimbit saya..
Sony Ericsson W910i
15. Bile saya terjaga...
saya akan tengok tingkap..dah gelap ke masih terang
16. Saya paling meluat...
pada Amin B sebab berlagak dan tak tahu orang kesian kat dia..
17. Pesta/parti adalah
tempat yang mcm banyak gejala sosial
18. Haiwan yang paling comel penah saya temui...
Anak kucing macam hamster
19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah...
masa dah nak bertunang
20. Hari ini..
Risau sebab penyata kewangan Hari Kantin tak buat lagi..dah nak naik sekolah
21. Malam ini saya akan..
cuba siapkan Penyata Kewangan sebelum esok menjelang
22. Esok pula saya akan..
Hantar adik g PD and bersuka ria sebelum mula sekolah
23. Saya betul2 inginkan..
Suami yang mencintai saya walaupun saya kuat merajuk
24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini..
Rambut serabut sbb tak sikat n takut nak sikat
25. Pusat membeli belah atau arked permainan...
Tempat mencuci mata n menghabiskan duet
26. Makanan barat atau jepun..
Barat sbb makanan Jepun meloyakan tekak..Mentah
27. Bilik yang terang atau gelap..
Suam suam kuku baru romantik
28. Makanan segera adalah...
Maggie
29. Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang..
B..NANTI TOLONG TENGOOKAN BUKU TU DALAM KETE EK
30. Siapa yang anda ingin tag..
wAH..TAK TAU LAGI SAPA
1. Bekas kekasih saya adalah..
Amin B..MENYAMPAH BILA INGAT DIA
2. Saya sedang mendengar...
bunYi ekon di luar bilik
3. Mungkin saya patut..
Pergi masak sbb dah pukul 1
4. Saya suka...
kucing n shopping baju rikazz
5. Sahabat-sahabat saya...
insan yang mengenali dan memahami saya
6. Saya tak paham...
kenapa ada orang yang dengki kat saya ni sbb saya bukan cantik mcm model pun
7. Saya kehilangan..
kucing saya Namanya LOVELY sbb adik yang buang
8. Ramai yang berkata..
Suara saya merdu n sedap didengar..Sapa nak dengar?
9. Cinta itu adalah...
Menunjukkan rasa kasih pada seseorang yang sanggup sehidup semati dengan kita
10. Di suatu tempat, seseorang sedang...
marah saya dan masih tidak mahu berbaik dengan saya
12. Saya akan cuba...
untuk menggembirakan hati insan yang saya sayangi
13. Ayat SELAMANYA membawa maksud..
Abadi
14. Telefon bimbit saya..
Sony Ericsson W910i
15. Bile saya terjaga...
saya akan tengok tingkap..dah gelap ke masih terang
16. Saya paling meluat...
pada Amin B sebab berlagak dan tak tahu orang kesian kat dia..
17. Pesta/parti adalah
tempat yang mcm banyak gejala sosial
18. Haiwan yang paling comel penah saya temui...
Anak kucing macam hamster
19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah...
masa dah nak bertunang
20. Hari ini..
Risau sebab penyata kewangan Hari Kantin tak buat lagi..dah nak naik sekolah
21. Malam ini saya akan..
cuba siapkan Penyata Kewangan sebelum esok menjelang
22. Esok pula saya akan..
Hantar adik g PD and bersuka ria sebelum mula sekolah
23. Saya betul2 inginkan..
Suami yang mencintai saya walaupun saya kuat merajuk
24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini..
Rambut serabut sbb tak sikat n takut nak sikat
25. Pusat membeli belah atau arked permainan...
Tempat mencuci mata n menghabiskan duet
26. Makanan barat atau jepun..
Barat sbb makanan Jepun meloyakan tekak..Mentah
27. Bilik yang terang atau gelap..
Suam suam kuku baru romantik
28. Makanan segera adalah...
Maggie
29. Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang..
B..NANTI TOLONG TENGOOKAN BUKU TU DALAM KETE EK
30. Siapa yang anda ingin tag..
wAH..TAK TAU LAGI SAPA
Subscribe to:
Posts (Atom)