Followers

Sponsored By

Friday, June 29, 2012

Semoga kebahagiaan menjelma kembali

12 thn aku hidup 2 beradik..dr kecil smpi besar..itula teman bergado..dia cemburu aku..aku cemburu dia..ms kecik aku selalu rasa tak disayangi oleh mak.klu ape ape yg menang mesti adik.ape pun plhan adik xpernah mak bangkang.tp klu aku mesti kena reject.
Memang selalu xpuas hati dgn dia..tp wlupun aku selalu x puas hati dgn dia tp aku xboleh klu ada sesapa nak sakiti dia..aku akn lawan habis habisan..itulah aku dengan adik ku firdzaus.kini..adik da ada isteri dan ank pempuan yg juga ank susuanku..
Aku dpt berita adik masuk hospital..rumah dia di johor dipecah org..smpi kini adik iparku msh blom dpt bertemu adikku.kawan2..doakn adikku sihat dan mereka sekluarga dpt bersatu kmbli


No comments:

Kehadiran harta hidupku

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

SIGN JANGAN TAK SIGN