Followers

Sponsored By

Monday, April 5, 2010

Ibu Rikazz gembiraaa

Alhamdulillah..laptopku berjaya diperbaiki..a a a aaa..bukan laptop yang aku ceritakan tempoh hari.Tapi ni laptop yang lain tau..ai..berapa bnyk laptop da..ha a..ni laptop pertama aku..tapi laptop ni aku beli original..selepas setahun laptop ni tiba tiba tidak mampu dihidupkan..power supply ada tp takleh nak on..bila on je mati..Bila aku refer ke kedai dia kata motherboard terbakar..kita yang bodoh ni terima je lah suratan tu..sbb takde kepakaran..kos untuk menggantikannya RM800..tu pun 50 50 katanya..masa tu aku xda 800..bukan sket tu..gaji aku setengah bulan tu..huhuu..so aku redha melepaskan laptop pergi..
Tapi apabila B offer katanya kawannya boleh cekkan..hanya sebentar saja..xsampai seminggu sbb kwn ni buat secara sambilan..dia kata motherboard ok hard disk ok..cuma poblem kat processor je..tuka processor trus on..tak yah nak format..semua gambar gambar rikazz dr lahir terselamat..alhamdulillah..dpt lah aku berbloging lagi..
laptop satu lagi sedang diuruskan..tunggu

2 comments:

♥MAMASYAZA♥ said...

alhamdullillah laptop dah ok..sekrg ni pc kat umah akak lak yg tetiba biol, kesian anak akak nak buat folio yg cikgu bagi pun tak boleh...harap2 pc dpt dibaiki esok. susah gak sebenarnye kalo tak dak laptop/pc..rasa patah kaki..hehehe

Naz Nur Nhazzla said...

Btol kak..adik saya nak buat kerja kursusu pun tergendala sbb laptop saya rosak..la ni dah lega

Kehadiran harta hidupku

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

SIGN JANGAN TAK SIGN