Followers

Sponsored By

Sunday, April 25, 2010

Anak muridku menang lagi

Alhamdulillah..anak muridku yang dikatakan kurang berbakat dek pentadbir sekolah dulu kini sudah berjaya mengungguli tempat PERTAMA Majlis Tilawah Al-Quran peringkat daerah Petaling Utama.Tajuk kisahnya ialah Siti Hajar Ibu Mithali.
Aku tak pernah harapkan Mery akan menang lagi.Cuma yang selalu aku pesan pada Mery..USTAZAH NAK MERY BUAT YANG TERBAIK UNTUK DIRI MERY DAN SEKOLAH.TAK PAYAH FIKIR NAK MENANG.mery memang anak yang matang.Dia tak pernah berlagak dan selalu merendah diri dan patuh pada ustazahnya yang garang ni.Hehehe..
8 Mei ni..Mery akan pergi ke peringkat Negeri.Inilah pencapaian terbaik di sekolahku..Yang memeranjatkan semua guru.Dan aku sendiri.Selepas ni aku hanya ada masa satu hari untuk menyediakan teks Kisah Habil dan Qabil untuk Mery dan kurang 2minggu untuk melatih Mery.
Buat ayah Mery..terima kasih kerana bekerjasama membantu mery melatihnya.Aku percaya apabila parent dan sekolh bekerjasama pasti anak2 kita akn berjaya..

No comments:

Kehadiran harta hidupku

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

SIGN JANGAN TAK SIGN