Followers

Sponsored By

Sunday, July 19, 2009

tahniah lia...

siapa lia ni?kawan aku la..hihihi..lia ni sama umur ngan aku..kami mula berkenaln waktu aku mendaftar di maktab 3thn lepas...itu pun sebab b anto aku masa tu..n suami lia yg aku panggil abg mie..kwn sekilang ngan b.sejak itu la..aku n lia jadi kawan.walaupun kami tak sekelas..tapi kami selalu berjumpa untuk bercerita..lia ni seorang yg mesra..sbb tu dia ramai kawan..lia berkahwin sebulan awal dr aku..sebgai kwn yg baik aku pergi meraikan perkahwinan lia..walaubagaimana pun..aku lebih dulu mendahului lia mengandung..sampai la rikazz 6bln..lia masih belum mengandung lg..ini membuatkan persahabatan kami agak renggang..aku faham perasaan lia..mesti dia sedih krn smpi waktu itu..dia msh belum dikurniakan cahaya mata.tapi kredit untuk lia krn dia tak pernh berhenti berusaha n berubat..kali terakhir dia berubat dengan seorang ustaz darussyifa.melalui perubtn itu didapati lia turut terkena sihir.terdapat seekor jin yang dihantar oleh seseorang yg cuba untuk merosakkan hidup lia dan suaminya.jin itu tinggal di rahim lia yg mengakibatkan segala benih yang datang dimusnahkan..klu mengikut pemeriksaan doktor..mereka suami isteri tidak punya masalah untuk mendapat zuriat..setelah berubat beberapa kali, akhirnya aku menerima kabar gembira..lia tlah mengandung 5mggu.alhmdulillh..semoga bayi lia membesar dgn siht..

No comments:

Kehadiran harta hidupku

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

SIGN JANGAN TAK SIGN