Followers

Sponsored By

Tuesday, July 21, 2009

Breastfeeding Photo Contest 2009




Seronoknya dengan contest ini.mari kita sama sama tayang gambar Bf..aku dapat tau contest ni dr blog kak ecar..nak lawan kak ecar..payah rasanya..tapi aku nak gaks join kerana aku memang tak pernahnya nak malu Bf rikazz kat public..lantak lah apa org kata kan..ok









Cara untuk menyertai contest ni:Melalui Blog



1. buat satu entri khas tentang contest ni.



2. letak gambar unik anda sedang bf.



3. sertakan sekali butir2 berikut:-



nama ibu- Nur Nhazzla Abdul Wahab



nama anak- Rikazz Qalby Muntasyee



tarikh lahir anak- 11Jan2009



umur anak semasa foto diambil- 2bulan



lokasi foto diambil-Kedua dua gambar diambil sewaktu majlis cukur jambul Rikazz..Yang berbaju hijau di Tanjung Malim, Yang baju biru di Johor



- secara ringkas, kenangan pahit atau manis semasa bf.

Kenangan pahit apabila seorang India menegurku supaya menyusukan Rikazz di bilik yang disediakan.Tapi aku jawab, takpelah,,kat sini pun boleh.Tapi India tu bertegas suruh aku menyusukan di Bilik Penyusuan.Masa tu di klinik kesihatan.Nak cucuk Rikazz.Aku juga bertegas ingin menyusukan di tempat menunggu.Bagi India itu apa yang aku buat tu satu benda yang memalukan.Malu juga ditegur begitu.Macam aku ni tak tau apa yang aku buat.Huhuhu
Kenangan manis ohh..banyak.Antaranya, apabila seorang wanita memuji betapa senangnya menyusukan anak.Walaupun di mana mana saja,di tempat hingar bingar pun Rikazz masih boleh minum dengan selesa dan tidur.Masa tu di Sogo.Tengah ada sale happy hour.Bayangkan betapa crowdednya.Tapi Rikazz relaks je minum.hehehe

4. letak logo contest di blog dan linkkan ke blog ini



5. dah siap, sila tinggalkan link entri anda di ruang komen entri ini.



Tunggu apa lagi, Join Now!!!

1 comment:

NuRuL DhiA said...

thanx join the contest. Gud Luck k!

Kehadiran harta hidupku

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

SIGN JANGAN TAK SIGN