Followers

Sponsored By

Saturday, June 27, 2009

Esok hari sabtu

Apa yang best nya dengan hari sabtu ni?selalunya best lah sebab cuti..tapi sejak 2bln kebelakangan ini..hari sabtu merupakan hari yang membusankan bagi aku n rakan rakan sekerja sbb dah 2bln berturut turut kami kene kerja n datang sekolah di hari sabtu..esok sekolah ganti plak..rindunya nak cuti hari sabtu..org office gov dah boleh balik kampung esok tapi kami masih lagi berkampung di sekolah dengan aktivit yang pelbagai..nak wat macamana kan..dah keje..esok ikut jadual hari jumaat jadi sek akan bermula pada pukul 12tgahri dan berakhir pada pkl 4.2o ptg..balik sekolah sok..aku nak settlekan bil bil yang masih tertunggak..tak sempat lagi nak g bayar..cume kete n bil kad kredit je dah bayar dulu sbb due nya hari ni.esok plan ngan Baby nak g cari BIB untuk rikazz..aku dah mula bg rikazz makan..baru 2hari..ha a..rikazz blom cukup 6bln..tggl beberapa hari saja lagi dia masuk 6bln..em..bukan apa..sejak seminggu ni..bila dia nampak aku makan dia marah marah..bila aku acah acah sua sudu kat dia..dia nganga dan cuba makan apa yg ada kat sudu tu..lagipun dia dah mula kerap nak susu..setiap setengah jam dia nak susu..setengah jam nak susu lagi..aku pun baru cuba cuba..hari pertama aku try bagi nestum..bila dia nampak sudu dia nganga..tapi bila aku bagi rasa nestum tu dia cebik dan buang balik..kali kedua suapan dia kemam mulut rapat rapat..macam aku nak bg dia ubat..lpas tu terus dia cari susu faveret dia..hari kedua..hari ni lah..aku try biskut rusk tu..aku letak sekeping n campur air suam..tapi aku wat cair cair...ala ala susu..sekali rasa rikazz senyum n nganga lagi..kali ni dia tak tutup mulut mcm masa aku bagi nestum..disebabkan takde bib..habis baju dia comot tumpah air tu..akhirnya suapan demi suapan habislah semua biskut yang aku bagi sampai dia tak mau bukak mulut lagi..itu pun dia nyonyot sudu mcm minum susu..lepas aku bagi dia makan..baru aku makan n rikazz tak marah marah lagi..n tak kacau aku makan lagi..

No comments:

Kehadiran harta hidupku

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

SIGN JANGAN TAK SIGN