Followers

Sponsored By

Thursday, August 30, 2012

Raya ke Saujana Putra

Memula tq buat seha n napi krn sudi melayan kami ni bertandang ke Saujana Putra.masakkan kami beehun singapore..nugget dan popia serta air mata kucing yg smpi 2 jag sudah..
Seha ni kwn sekolah menengah.ms kami same2 skolah arab dulu.tidur seblh seblh.Alhmdulillah kami msh lg bersahabat setelah 16 tahun berlalu.
Tahniah juga buat seha dan napi krn akn menimang cahaya mata pd tahun hadapan..
Papepun smoga ukhuwwah kt berkekalan





Wednesday, August 29, 2012

Besar sudah bujang kecik saya

Alhamdulillah..qa'iyd saya telah pun berusia 1thn6 bln pd 22hb yg lalu.klu x adik qaiyd da 4 bln tp xda rezeki.Allah maha tahu kemampuan ibu dan abinya..
Qaiyd mmg lasak dan lincah.mcm mcm kerenah dia hr hr.klu bergaduh dgn abg tu jgn kata lah.
Qaiyd ni berjln pd usia setahun sebulan..dan ku perasan mula berckp pd usia setahun 3 bln..agk cpt berbanding abg nya..
Perkataan qaiyd hari hari
NAK
Dah
Nanak
Acu
Boboboi
Babai
Cucu
Air
Jom..
Ok la tu bg sy ni..papepun teruskan qaiyd


Tuesday, August 28, 2012

Tandas pun nak makeover

Entah kenapa sy suka tgok bilik2 air di hotel2..sgr selesa..hajat nak menjelmakan minat kat rumah sdr..tak kesampaian sbb tandas kat rumah kecik je.tp xpe..sy tetap nk menambah baik tandas yg ada..tandas pun nak selesa kan?sy jumpa kedai WILTEK yg menjual aksesori bilik air..best sgt..mka sy beli cermin..dan rak2 ini..tandas kedua blom sempat nak buat lg



Tahniah untuk kamu

Tahniah buat sahabatku berdua Puan Kay dan Puan Nurul krn berjaya mempregnantkan diri.Kamu berdua mmg layak atas usaha kamu.Daku?sejak keguguran tempoh hari..barulah ku mengerti erti BELUM TERINGIN LAGI.blom ada hati lagi.ditambah dgn kerenah budak berdua yg mcm mcm akalnya..daku blom bersedia lg..klu sebelum ini hati mmg melonjak2 nakkan baby..lebih2 lagi NUBLAA ..tp kini daku berserah..daku redha..andaikata ditakdirkan Allah anakku hanya dua dan tiada ank perempuan..daku redha..biarla ku tumpahkan kasih kpd RIKAZZ dan RIYASH itu..senang kata..daku nak berehat dulu..nak tidur mlm yg mencukupi..hihi



Monday, August 20, 2012

Berlebaran di Pontian Johor

Salam syawal buat semua kengkawan yg mengenali blog ini.Tahun ni aku raya di Johor dulu.aku jd org pertama yg smpi di rumah nenek.mujur ada sepupuku nadia.klu x pengsan juga.penat sbb xda org sgt nk tlg siapkn rumah n msk..nenek mmg da x berdaya.
Tp yg bestnya..dpt beraya dgn adik yg da ada family..dpt konvoi g rumh makcik2 bersame sepupu yg mmg jarang dpt kmpul ramai2..besttt




Tuesday, August 7, 2012

Rumah saya da pasang grill

Bila nak tinggal rumah balik beraya..grill jd keutamaan.mujur hr ni grill dah mula dipasang..grill sy x bunga bunga..x menjalar2.sy buat wrought iron yg plg simple.tu pun da satu umah harganya 4000.ok x?utk rumh semi D?ms memilih grill mmg pening tgok katalog tu..semua cntik cntik..tp ms sy pilih..first sy nk yg x crowded sbb bila penuh bunga sgt rasa lemas.sy suka rumah yg terbuka..kedua..lg bnyk bunga..lg bnyk la kos nye..jd setlh mengambil kira beberape pkara..inila hasilnya



Monday, August 6, 2012

Bersiaran dari rumah baru

Salam semua..saya dah selamat menjadi warga taman jenjarom permai hmpir sebulan juga.alhamsulillah.perasaan menduduki rumah sendiri...seronok sgt.pantang nmpk habuk..mslhnya..ada 2 org hero yg tgh galak membuat sepah..tp ape pun sy bersyukur sgt ats keizinan Allah krn sy dpt memiliki rumh sdr








Sunday, August 5, 2012

Salam ramadhan..baby saya dah tak ada

Salam semua.mungkin xda sapa nak baca cerita saya.tp saya nak tulis juga.23hb julai saya telah menjalani d&c krn keguguran.bb mmg xdevelop..xpe..sy redha..


SIGN JANGAN TAK SIGN