Followers

Sponsored By

Tuesday, October 22, 2013

Name Card untuk baby

Assalamualaikum semua.
Ingat lagi tak saya pernah post tentang produk Group Nama indah yang bermakna?
Tapi saya belum dapat attach contoh kad yang saya buat.
So hari ini saya tunaikan janji untuk menunjukkan contoh kad yang telah dibuat.Kad ini hanya dalam bentuk soft copy sebagai simpanan parent.Parent boleh simpan sebagai panduan di masa depan.
Tujuan kad ini dicipta?
1- Kalau ada yang tanya maksud nama anak boleh tunjuk kad tu kan.
2- Akan datang bila anak nak sekolah mesti nak mintak ejaan Arab.so di situlah fungsi kad.

KALAU NAMA ANAK ANDA BERASAL DARI PERKATAAN ARAB ADALAH SANGAT PENTING MENDAPAT KAN EJAAN ARAB YANG BETUL,KALAU TIDAK YANG BIJAK AKAN BERTUKAR MENJADI MAKSUD YANG MENYAKITKAN
عليم KALAU DIJAWIKAN أليم
Psst Kad ini bukan saya yang design tapi adik ipar dari HOMEMADESTICKERS.
Kalau nak cari search kat grup fb search dgn nma tu ok.

Rege muroh je.xsampai pun 10rm.hihi

No comments:

Kehadiran harta hidupku

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

SIGN JANGAN TAK SIGN