Followers

Sponsored By

Saturday, July 23, 2011

Segalanya kini



Susah gak bila tak melanggan broadband ni kan..Beginilah kalau dah miskin makan biskut..Huhuu..Di kesempatan ini saya nak lah citer perkembangan saya dan anak anak saya sikit

Saya

Ha..kalau sebelum ni saya ada buat post SAYA GEMUK kan..saya dah kurus???ekekeke..kurus ke?Xdalah...tapi saya bersyukur sangat sbb berat saya masih turun lagi.Kalau dalam masa dlm pantang dulu..sehari turun sekilo kemudian statik..skang ni sebulan turun sekilo dan kini saya telah mencapai target dah...65kg...Masih berat?Mmenag lah masih berat..pas tu tinggi saya 160cm je..dan nampak katik ye?Tapi saya suka sangat..sbb sebelum ni saya rasa mcm mustahil nak capai 65kg ni memandangkan saya mencapai 84kg sebelum bersalin dan hanya turun ke 78kg selepas bersalin..
Diet???Tak..saya xdiet dan xmkn pape pun ubat diet..Tu yg lambat tu..ubat saya hanya BREASTFEEDING...selepas 5bulan bersalin dan saya telah turun 19kg...ok tak ok tak?Tapi shape memang fail lah..hahaha..xkisahlah..yang penting banyak baju dah muat..Insyaallah kalau boleh saya nak kembali ke sebelum peknen 60kg..Tapi mungkin tunggu baby saya 10bulan kot...

Rikazz

Rikazz sekarang dah semakin matang..makin nakal namun dah mula pandai jadi abang..Jeles masih ada tapi saya cuba utk melayan dua dua sekali agar Rikazz tak rasa tersisih..Alhamdulillah...Rikazz dah pandai membebel kat adik kalau adik dia merayap entah kemana-kemana...dia akan panggil mcm ni...
ADIK..CINI..ISHH...CINI CEPAT..YA ALLAHUAKBAR..ha..tu lah gaya dia membebel kat adik dia..

Riyash

Budak ini dah 5bulan skang..berat 7.1kg..dan tggi alahai ketot 62cm je...dah capai apa yg bebudak 5bulan boleh buat..dia suka dok dlm walker dan memang dah pandai mengemudi walker dia..dan dah mula berminat kpd hp ibu dan laptop...Masih lg berguling2 kalau nak bergerak atas lantai..takde combat crawl dan ngangkat punggung tu dah boleh sgt...

ok..tu je..

No comments:

Kehadiran harta hidupku

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

SIGN JANGAN TAK SIGN