Followers

Sponsored By

Sunday, December 6, 2009

Macam tak percaya

Memang ada plan nak amek lesen memandu..memandangkan aku perlu pergi mesyuarat dan krsus sana sini bagi memenuhi tuntutan kerja..selama ni aku bergantung pada B je untuk menghantar ku kesana sini..itupun kalau terkenA hari B tidak bekerja..kalau tak memang garu kepala lah..kalau setakat yang dekat lokasi dgn rumah bolehlah aku naik teksi..tapi kalau dah jauh2..jenuh jugak nak membayar tambang teksi yang memang mahal sekarang..
Tapi insyaallah...aku makin menghampiri angan2ku nak memandu sendiri.Sebab esok aku akan pergi ke ....METRO DRIVING ACADEMY utk register kelas memandu..Aku dah decide nak ambil pakej GERENTI LULUS..berharga RM1200..lesen kereta sahaja..kalau pakej biasa RM900..setelah mendengar penjelasan dan membuat perbandingan dengan pakej2 lain yang ditawarkan oleh syarikat2 lain aku pun bersetuju..takpelah mahal sikit tapi berbaloi lah kot utk orang yg pengecut nak drive mcm aku ni..huhuhuhu..insyaallah..dengan cuti yg masih berbaki ni..aku akan cuba memenuhi tuntutan kelas yang aku sempat..selebihnya aku akn sambung selepas aku pulang dari sekolah..sebab tahun hadapan aku akan bersekolah sessi pagi dan terus akan pagi sebab sekolahku dah dapat bangunan bru..doakan ku mudah2an berjaya ye..aku tak mahu asyik bergantung dengan orang lain walaupun suami sendiri..

5 comments:

SuZiE said...

samela ngan suzie.. time kat KL dulu sume ngan hubby je xpun LRT.. skg dah tercampak kat klntn mane ade LRT, hubby lak asyik jg kursus n outsation je.. pengecut pon tpaksa amik lesen gak.. insyaAllah hjg bln ni nk test..

mahal gak RM1200 tu.. suzie kat cni RM830 je.. maybe kat klntn mrah cket..

gud luck!!

Naz Nur Nhazzla said...

ha a..mmg mahal kat cni suzie..lepas suzie apa perasaan suzie ye?suzie pon amek dgn metro driving ke?naz pun wish gd luck kat suzie gak ye

SuZiE said...

suzie bkn amik ngn metro.. amik kat klntn ni Akademi Darul Naim.. hjg bln ni br nk test.. tp suzie mmg blaja kereta smpai lebam.. hahaha.. (maknenye blaja smp pndai la) dah bape jam pon tatau.. nk dkt 25 jam kot.. huhuhu.. tp harga maintain rm830..

nur rabiatul adawiyyah said...

wah..semoga berjaya..nnti dah ader lesen leh lah bawak atul jalan2..hehe..gurau je..

-DiraDiya- said...

waaa..
bgus².. nazz nk meng'enjin'.. kart pn nk meng'enjin'.. syok²..
pasni blh bjimba²an pastu rotate driver k.. kuikuikui..
ok la 2 nazz 1200.. ms ku dlu thn 2000.. kete sj 820.. amik kt pkns shah alam.. skolah memandu rahman.. hahahaha.. ingt lg..
zmn 2 xde lg metro driving kot.. pakej yg gerenti lulus pn blm ada kot..
hahahaa.. nyways.. GOOD LUCK laling!!..

Kehadiran harta hidupku

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

SIGN JANGAN TAK SIGN