Followers

Sponsored By

Monday, November 19, 2012

Pengalaman di Darussyifaa'

Salam alaik semua.syukur alhamdulillah krn hari ini Allah telah permudahkan segala urusan yg selama ini tertunda.
Kenapa saya ke Darussyifa?
Darussyifa tu apa?
Darussyifa ni adalah tmpat dimana kt boleh membuat rawatan alternatif.secara islam.Rawatan ini klu di Malaysia diterajui oleh Ust Harun Din.Ada bnyk cawangan di Malaysia dan sy pergi ke cawangan yg terdekat dgn rumah di Teluk panglima Garang.
Saya ni kna gangguan ke?itulah yg bermain dlm fikiran sy slma ini apabila saya terpaksa menghadapi keadaan apabila istihadah.emak pula batuk yg tidak pernah reda selma berbelas tahun.
Bukan saya x scan.klinik adalah destinasi pertama sy sblum ke darussyifa.tp xda mslh dgn rahim sy.semuanya ok kcuali sy berdarah hampir sebuln.kli ni paling teruk la..
Mula2 datang kena mendaftar.tulis nama alamat dan sakit apa.kemudian beli air mineral utk tujuan perubatan.kemudian tggu turn.
Wktu sy datang tu sy tgok jadual tutup pkl 12. Sdgkn wktu tu dah pkl 11.30. Tp mmg rezeki sy.alhmdulillah sempat.
Satu pgalmn baru yg sy x prnh alami sblm ni.ketika saya datang seorang wanita sedang memulkn proses rawatan.dia dtg utk mendapatkan rawatan resdung.selps dibacakan ayat rukyah..dia terus menjerit2 kesakitan tetapi suaranya bertukau garau dan kasar.Subhanallah.sllu tgok dlm tv je.tp kali ni live.Dia sdr tdk menyangka klu dlm badannya sudah diduduki jin.memang jin tu degil.tidak mahu keluar..hati sy berdebar2 menanti apakah sy atau mak akn melalui pglmn sebegitu?
Bila sampi turn..emak yg mula dulu.slps menceritakn mslh ust memulakan rawatan.
Sy tengok mak tenang.cuma jari2 mak bergerak2. Kaki dan tangan.Dlm hati saya..ada sesuatu ke terjadi pd mak.tp mak x menjerit2 pun.smpi akhirnya ustaz bg salam dkt mak..mak jawab..kmudian selesai.ust kata mak x bereaksi dgn ayat tersbut mknanya tiada apa2 gangguan.
Smpi turn saya..Riyash pula menangis nak susu.Sy pun menceritakan permulaan sy menglmi istihadah.mak da kluar .tggl saya n rizal ..ust pun memulakan rawatan..sy rasa spt mula berkhayal dan terawang2. Jantung ni x payah kata lah..kadang2 rasa mcm roh saya mula nk kluar dari badan.dr atas kpla ust beralih ke rahim.hingga kesudah sy msih ok.risau sgt klu sy jd mcm org yg resdung tadi.namun ust kata..tiada apa2.. Klu ada gangguan ayat2 tu akn membuatkan sy nak lari..
Sy bersyukur krn tiada sbrg gangguan.kini sy redha dgn rezeki yg Allah beri ini.Tp sy akn trus berubat dgn doktr pakar utk mencari punca nape sy istihadah.

SIGN JANGAN TAK SIGN