Followers

Sponsored By

Saturday, June 30, 2012

Pindah rumah baru 2 mggu dari skarang

Alhamdulillah..segalanye dipermudahkan Allah.kunci da dapat ..rumah da cek..tggl nak msuk je..doakn kami


Friday, June 29, 2012

Semoga kebahagiaan menjelma kembali

12 thn aku hidup 2 beradik..dr kecil smpi besar..itula teman bergado..dia cemburu aku..aku cemburu dia..ms kecik aku selalu rasa tak disayangi oleh mak.klu ape ape yg menang mesti adik.ape pun plhan adik xpernah mak bangkang.tp klu aku mesti kena reject.
Memang selalu xpuas hati dgn dia..tp wlupun aku selalu x puas hati dgn dia tp aku xboleh klu ada sesapa nak sakiti dia..aku akn lawan habis habisan..itulah aku dengan adik ku firdzaus.kini..adik da ada isteri dan ank pempuan yg juga ank susuanku..
Aku dpt berita adik masuk hospital..rumah dia di johor dipecah org..smpi kini adik iparku msh blom dpt bertemu adikku.kawan2..doakn adikku sihat dan mereka sekluarga dpt bersatu kmbli


Dapat kunci rumah

Semuanya bagaikan mimpi..disaat aku tak bersedia utk menerimanya..aku dikejutkan dengan sepucuk surat di pejabat sekolah.surat PENYERAHAN KUNCI.majlisnya sabtu pagi.akhirnya..aku berjaya meniliki pondok kecil yg ku beri nama TERATAK PERSONA..
Memang aku x bersedia utk berpindah memandangkan tidak bercuti sekolah.jarak kediaman skarang dgn rumah baru yg jauh menyukarkan persiapan rumah..
Dan bab MONEY lagila..mknanye bln depan da mula buat potongan..
Ape pun..inilah harta yg ku usahakn selama ini..bersedia atau tidak..itulah rezeki utk kami sekluarga



Thursday, June 28, 2012

Anak bujang saya

Salam kengkawan..dah lama sgt x update pasal qaiyd kan.klu abg nya dulu..tetiap minggu ada je cerita.eh..bukan saya tak sayang..sayang..skarang ni qaiyd la penghibur hati saya..sebb abg nya selalu buat sy marah.
Qaiyd skarang da sethun 4 bln.da pndai sebut goalll!!!
Da pndai bc a bc gaya dia..
Da pndai mkn minum sendiri..
Da pndai. Nyanyi..
Bukakk bju seluar sdr..


Wednesday, June 27, 2012

Ustazah guna ringtone lagu rock?xpatuuut

Jangn salah sangka dgn saya.saya hnya manusia biasa..saya pun melakukn kesilpn..tp yg pasti..ini bkn kesalhn saya..saya bru tanya pd ustazah zila ttg hukum menggunakan ringtone ayat quran dan yg seumpama dgnnya..ternyata fatwa dr unuversiti alazhar yg menghrm kn penggunaannya.dlm nada bergurau..sy nyatakan..KLU MCM TU..SY NAK GUNA RINGTONE LAGU ROCK LAH.BUNYI DALAM TNDAS PUN XPE.tiba tiba hp berbunyi..tak tahu hp sape.ringtonenye berlagu OH..GILA HARTA..GILA KUASA..sungguh rock lgu itu..lagu Wings..tp hp sape?dengar punye dgr..almk...hp saya..malunye nak jwb..tp satu lab da bising ni..ustaz ustazah sume da tgok..dgn berat hati sy jwb juga..mka..FUYYOO..USTAZAH GUNA,RINGTONE ROCK LA..rikazz la ni..huhuhu


Tuesday, June 26, 2012

Ustazah dah mati..

Melalui hr ini memg memenatkn bagiku..dengan data yg xsiap dan laptop yg bermasalah..memang..ku buat buat gagah..dlm xdaya ni ku truskan juga tugasan..kelas terakhir berakhir pd 1 ptg..mereka terdiri dr murid pemulihn thn 2.selps mengajar aku duduk memerhatikn mereka buat lathn.dlm xsedar rupenye aku terlelap..aku msh dgr segalanye tp aku xmmpu buka mata..murid murid tu...
GOYANG USTAZAH CEPAT .tp bla aku xbergerak...ALAMAK..USTAZAH DA MATI..MCMN NI..KITA BUAT KERJA KITA LAH..aku dgr semuanye tp aku xmmpu nk buka mata.apabila ku buka mata..siap tugasan mereka

Monday, June 25, 2012

Menanti detik yang mendebarkan

Salam kengkawan.sorry sgt lma x update blog.ada ke kwn nk baca?nak share satu kisah..alhmdulillah..setelah menjlni 3 kli upt..sy akhirnya berjaya juga melihat perkataan PREGNANT..xpnh ada pglmn mcm ni..klu ikutkn..hr ni 7 mggu..tp bla g scan..kosong..mmg bb ni suke buat surprise..tp awal awal ni..xbleh ltk hrpn tggi.klu ada sy bersyukur..tp klu bkn rezeki sy tu mknanye sy blom mmpu.next week repeat scan.moga Allah tunjukkan jln yg terang buat sy sekeluarga.amin


SIGN JANGAN TAK SIGN